kalau suka diari yatie, klik LIKE erkk.. TQ.. :)

السلام عليكم

بسم الله الرحمن الرحيم


"Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang"


My Frenz..! :)

Thursday, March 17, 2011

Contest Photo Anakku Ceria




Tajuk Contest; Contest Photo Anakku Ceria

yeahhhhh.. yatie suka ini contest!!! sbb, leh letak gambo Akif yg terlebey ceria gituuu.. hikhik.. ceria ker..?? bg yatie cerialah.. sbb, suka sgt tgk dier tersenyum ceria mcm ni tetiap ari.. ;) so, gambo yg akan yatie pertaruhkan dlm contest ini adalahhhh..

"
"
"
"
"
"


ceria tak..?? ceria kannnn.. smpai nmpk sumer gigi.. dah penuh tauuu.. ari2 gosok! ;p

Nama Ibu = Norhayati bt Musa
Nama Anak = Muhammad Akif Nuqman bin Mahadi
Umur Anak = 2 tahun 7 bulan

dan syarat terakhir; yatie kene tag 3 org kawan utk join skali buat contest nih.. colan2nyer adalahhhhh..

Zura
Kak Darna
Kak Shiela

klu boleh nak tag ramai2 lagi.. tp, maybe ramai yg dah buat.. so, kpd sesaper yg nak join, leh klik kat gambo penganjur contest tu.. sng ajer.. tp, jgn lupa!! tarikh tutup penyertaan pd 10th April 2011.. so, byk masa lagikkk.. masih sempat lagi nak amik gambo2 ceria anak uols..

tak lupa jugak nak ucapkan ribuan terima kasih kpd pihak penganjur yg menganjurkan contest nih.. thanks Hanin.. ;)

"

4 yang sudi komen.. tq.. :):

HaninFarshid said...

ok dear...semua cukup syarat...thanks sebab sudi join...good luck,k ;)

Yatie said...

thanks hanin.. :)

AkmaFaizal said...

ceria sungguh..good luck :)

Yatie said...

thanks akma.. :)